Sunday 8 December 2013

Treći, rođendanski post, takoreći.

(Iliti: Biti nasmejan)
(Iliti: Fejsbuk)


  Dok mi stiže ovaj, svake godine, redovni baraž zidnih spamova koji život znače, ja sam uzeo da pišem. Ovo je moj način da vam svima zahvalim onako kako to valja uraditi, i kako vam, verovatno niko nikad nije to uradio. 
  Koliko god Fejsbuk bio ne-ličan, i u nečijim očima lišen emocija, ne mogu da zanemarim činjenicu da se ipak iza tog profila krije neki stvaran čovek, koji izdvaja svoje stvarno vreme da vam stvarno, recimo, čestita rođendan. Sa te strane gledano, ovo je podjednako bitno kao i čestitanje rođendana na bilo koji drugi način. Tako to makar stoji u mojoj glavi. Stoga, vi ste svi divna bića kojima nije teško da posvete, pa makar i koji sekund nekom drugom ljudskom biću i na taj način ih učine srećnim. Naravno, ovo sve pod uslovom da taj neko nije totalno otupeo od negativnosti koja nas okružuje, ili pak lekova koje mora da pije, alkohola, TVa, ili čega sve ne, je l'te. Šalim se, naravno, ali svakom se oslobodi malo endorfina pri ovakvim situacijama, i to je samo po sebi odličan, a možda i dovoljan poklon koji možete dobiti za rođendan od nekog, možda i nepoznatog čoveka.
  U poslednje vreme meni, a čini mi se i svima, tih nekih hormona sreće fali u životu. Manjak tih supstanci može dovesti do teških poremećaja, tako da mi, na neki način, spašavamo jedni drugima živote ovime. Ako ne spašavamo, onda makar činimo da nam naši životi lakše padaju na neko, određeno vreme. Čisto dočaravanja radi, da vidite koliko je ovo bitno, zamislite da je suprotno. Da vam niko uopšte ne čestita rođendan. Ni na fejsu ‚‚mrtvom''. Zvuči vrlo depresivno zar, ne? E pa, ovako je isto toliko, samo kontra od depresivnog.
  Hvala vam što ste izdvojili danas vreme da mi čestitate, ulepšate mi dan, i učinite život lepšim. Završiću sa željom, i neka mi to bude zvanična rođendanska želja: da svi malo više tretiramo druge kao da im je rođendan čak i kada nije. Svet bi bio znatno lepše mesto, i bilo bi znatno više nasmejanih lica, a svi znamo koliko je bitno smejati se. Ljubim vas sve. :)

  

No comments:

Post a Comment