Saturday 15 February 2014

Srbijo, srami se!




Šta treba da se desi da bi ste se pokrenuli, stoko jedna lenja i razmažena?! Ko treba da pogine? Da l' nije bio nikad niko iz vašeg grada, pa ne možete baš da se saživite? Da l' i inače živite lepo pa vas boli kita da isterujete tu neku pravdu po ulicama? Novi Sade, sramota da te je! Tebe najviše! Gomila dece ti je poginula u jebenoj diskoteci, pa ja bih, bre, bojkotovao diskoteke do kraja života, da sam na vašem mestu. Jedna devojka je ubijena, a ubica pušten. I to je OK? Ajde, 'leba ti, Novi Sade, reci mi šta je to bilo danas bitnije od ovoga? A? 

Od Beograda odavno niko ne očekuje ništa. Citiraću ortakinju sa fejsa. ,,Tri novinara, petoro ljudi i dva kučeta.'' To je bio vaš skup, i vaš bunt protiv sveopšteg javašluka koji vlada ovim usahlim parčetom zemlje kojeg ste glavni JEBENI grad! Sve od vas mora da kreće, bre! Ne od nas ovde! A ako se sećate, već smo jednom krenuli, i evo, ponovo ćemo. Pa nas posle ponovo jebite u dupe, kao i svih ovih godina, vi iz Beloga Grada. Šta je tebi, Beograde, sve bilo bitnije danas? A? 

Ne smem da pročitam novine sutra, jer ću videti čime ste to bili zauzeti. A onda će mi samo biti žao što mi niko iz porodice nije Vlah, inače biste se svi probudili sa mrtvim kokoškama u krevetu.

Stoko, za bolje i nisi.

Isto važi i za ostale ,,manje'' gradove u Srbiji. Važi za celu Srbiju, bre. Stoko. Stoko svijnska. Neka nam i ginu deca kad smo stoka. Ako, i treba. I treba, kad uživamo, bre, u sopstvenom svinjcu koji smo sami sebi napravili. Aj' malo za promenu da budemo iskreni i prema sebi i prema spoljnjem svetu, i da lepo javno kažemo ,,Pušite nam, ne želimo da se menjamo. Lepo nam je!'' A za početak kažite to sebi u lice, ispred ogledala, ako možete.

Niš je danas postao grad. Ostatak Srbije ni 2%. Odavno nisam bio ponosniji što sam Nišlija. A svi koji me znaju, znaju da teško pohvalim Niš. Al' eto, i ćorava koka ubode neko zrno. Stoko!

No comments:

Post a Comment